środa, 26 sierpnia 2009

Siódmy koktajl.

Gdybym jeszcze umiał się śmiać
To bym chciał umrzeć tu ze śmiechu i to nie raz
Nawet chciałbym uciec stąd
Tylko dokąd, dokąd tu uciekać?


Znów poranek, znów autobus. Czuję się sam i - in fact - jestem sam. Głowa mnie boli w ramach ostrożnego wspomnienia wczorajszego popołudnia u Blejka. Jestem niedospany, zmęczony, wkurwiony. Jest mi nie teges na świecie, bardzo nie teges. Dziś po pracy Znów idę do Blejka tłumić wszystko. W niezastąpionym towarzystwie Blejka i Moniki.

Mam jebanego kaca.

Nastawiasz się negatywnie. Racjonalnie, ale negatywnie.

Słowa, które dostałem od Blejka przy dłuższej rozmowie o źróde mego gównianego nastroju. Czeka mnie naprawdę ciężka rozmowa. Może w czwartek, może za tydzień z hakiem. Ale jest niezbędna. Nigdy nie ma łatwo, prawda? Zresztą, mam obiecany wpierdol jak jej nie przeprowadzę, toteż cięzko inaczej.

Nie mam już sił na nic. Opadłem do końca. W piątek robie kontrolowane spieprzenie z domu na trzy dni. Całe szczęście, że NMX zgodził się mnie przyjąć. Uciekam przed problemami, przede wszystkim i najbardziej hipokryzją, przed niektórymi ludźmi na których po ludzku nie mam ochoty. I uda mi się uciec. A co później? Czas pokaże.

Ciężko mi się pisze z taką głową, toteż pozwolę sobie już zakończyć. Pieprzyć to wszystko.


nikisaku

1 komentarz:

  1. a ja pozwole sobie na przytoczenie cudownej historii :P nie wiem czy wiesz, ale w trzęsaczu jest taki rozpadajacy sie kosciół na wydmach ;p no i morze go troche podbiera. Wg legendy, wiesniacy dorwali sie do córki króla mórz i co chcieli zrobic? Zchrystianizować ją xD w kazdym razie syrenka umarła, a król się wkurwił. no i dlatego podmywa koscioł, zostala juz tylko jedna sciana :P no, ale ten kosciol zalozono bo jakis koles nie myl sie od roku i byl na cos chory ;p wlazl do morza i wyzdrowiał (też mi nowina, ja jakbym sie po roku umyla tez bym cudownie ozdrowiala!). Wracajac do sedna - bylam ostatnio w trzęsaczu na potężnym kacu, wymiotowałam cały dzień, nic nie moglam pic, jeść.. wlazlam do wody i nastąpiło cudowne ozdrowienie xD no, taka o sobie historia, myslalam, że Cie zaciekawi :D

    OdpowiedzUsuń